Peliplaneetta.net
Rekisteröidy Log in
Pelit Moninpelit Info
 Keskiviikko, 19. kesäkuuta 2013

Haku Yksityisviestit Ohjeet Säännöt IRC (Internet Relay Chat)
Olet vastaamassa aiheeseen '18 Wheels of Steel: Haulin'
Kaikki rekisteröityneet käyttäjät voivat vastata tälle alueelle lisättyihin aiheisiin.
Käyttäjätunnus
Salasana
Salasana kadonnut?
Viesti
BB-koodi?

Optiot Lisää allekirjoitus viestiin
Älä käytä graafisia hymiöitä tässä viestissä
Älä käytä BB-koodia tässä viestissä

Aiheen tarkastelu (15 uusinta, uusin ensimmäisenä)
hoiwoon
Rekka-mies
Moi

Miten tossa voi tehä sopimukse? Oliko täs sitä hiiriohjausta? Ite en ainakaa löytän semmost mahollisuutta.
Vankka1
mistä tohon oikein saa muita kuljettajia ja pitääkö tässä perustaa oma yhtiö?
tekija3
Miten saan omia trailereita???
Henkka52
Hei eikö kukaan voi auttaa mua?

Muumipelaaja
Lainaus:
30.10.2009 siigeee kirjoitti:
http://www.freewebs.com/koira121/wos5_00905.png
tietääskö kukaan mistä sais tuon tapaasen vehkeen?:D

No tuota tietäisin mistä sais Kaukokiidon perä vaunulla ja itse rekalla. Se on http://www.filefront.com/user/halmqvist Siellä ku selaat vähä alas päin lukee ETS suomi combo Kaukokiito.rar siinä :)))
Muumipelaaja
Voikos joku vähä auttaa? Kun latasin rekka modeja hauliniin siirsin ne sinne mod kaunsioon ja menin peliin niin ne rekat ei ollut siellä? Voikos joku vähä auttaa?

Vinkkejä mistä saisi bussi modeja? :)))))
Henkka52
Heeeeeeeeeeei taas pitkästä aikaa!!!!!!!!!!

Sanokaa jo ku jotain ja neuvokaa koska mulla ei oo mitään mods kansioo tai save kansioo HELP!Neuvokaaa Joku!

[Henkka52 muokkasi tätä viestiä 01.09.2010 klo 08:20]
repe99
imuttelin kyseisen pelin8)

toimii high asetuksilla mahtavasti meidän koneella.
minä kyllästyin tähän peliin aika nopeesti:P
kerran olin viemässä bensiiniä po...SAAH! en muista että minne
what ever.poliisit oli monesti perässä:P
niihin aikoihin olin vancouverissa päin menossa.
enpäs muistanu katsoa karttaa ja ajoin ohi paikasta jonne piti mennä
:cry: jouduin kiertelemään vaekka missä:evil:

ihan ok peli:D

+ iso rekka valikoima
+ iso vaunu valikoima
+ vaihteleva sää
+ grafiikat

- ohjattavuus
- kyllästyy nopeasti
Henkka52
Lainaus:
26.05.2007 Raxx kirjoitti:
Lainaus:
24.05.2007 MaNe93 kirjoitti:
miksei suomessa älytä että tämä peli saattais olla hyvä myyntinen. sais ees ostettua postiennakolla
Peliä ei ole ilmeisesti tarkoitettu kuin jenkkimarkkinoille. Tästä syystä peliä ei ole lähetetty Suomen maahantuojille, joka tarkoittaa käytännössä sitä, ettei peliä kaupan hyllyiltä löydy.

Kyllä on suomessakin esim:puolenkuunpelit
peluuttaja
Lainaus:
04.02.2007 juksori kirjoitti:
Lainaus:
04.02.2007 RekkaBoy kirjoitti:
Voi Vi*t* tän haulinin kanssa kun ei osaa asentaa musaa eika ve

toautoja!!!

Musiikit pitää muuttaa ensin eri muotoon ja musat laitetaan omista tiedostoista löytyvään haulin kansioon. ( en muista mihinkä muotoon musiikit piti muutta mutta kun painaa sitä radio/soitin painiketta lukee siinä missä muodossa ne tulisi olla )

Koitas ogg muotoa sen pitäis toimia. Koska kun alotin pelin ni alus sanotiin et täytyy olla ogg muoto musat toimii.
peluuttaja
Lainaus:
18.01.2007 Cheesypuff kirjoitti:
Ite ajan näppäimistöllä.. ja just ku ostin kirpparilta volvon ja se meni mun päämajaan detroitiin nii siinä ku lähin ajaan paluu kuormaa sinne -> punnitus aseman ohi ja 28k sakot.. pankki otti auton ja kyllä v*tutti :x

Sul menee hyvin. Minut kytät pysäytää joskus ilman syytä ja välil päin punasii ajosta?! Vaikka en ole ajanut päin punasia:evil:
Petrick
Lainaus:
05.01.2010 Rekka-mies kirjoitti:
APUA:( miten saan pelin toimiin kun yritän asentaa niin sitä asennus juttua ei tuu
APUA:(

Mistä yrität asentaa? Voisitko mitenkään edes yrittää kirjoittaa selvemmin? Olisi helpompi auttaa.
Petrick
Lainaus:
20.12.2009 jomba36 kirjoitti:
Saaka sielt valita auton kun eiks siel oo niit amerikkalaisia malleij alus niin miten sais vaikkapa scanian ajettavaks?:D

Ei mitenkään saa Scaniaa. Ei Jenkkilässä mitään rupuisia Scaniota käytetä. Hanki Euro Truck tai German Truck simulator jos halua Scanialla ajella.

ps. Modit ovat sitten erikseen, mutta ne ovat oma maailmansa. Helpommalla pääsee Euro Truck Simulatorilla.

[Petrick muokkasi tätä viestiä 23.01.2010 klo 21:50]
hedberg
Parempihan tämä kuin ETS...
Aiheessa on yli 15 vastausta. Klikkaa tästä nähdäksesi ne kaikki
Hae Peliplaneetasta

Sisällön tuottaa H-Town | Osta pelisi VPD:stä - Suomen paras pelikauppa | Mediakortti